divendres, 25 de març del 2011

PRESENTACIÓ




Sóc na Cristina, visc a Santa Eulària i treballo en un hotel a l’estiu. Vaig estudiar Turisme perquè m’agradava molt tractar amb la gent i m’he decidit a estudiar Magisteri per la mateixa raó. D’entrada, aquests dos estudis són molt diferents, però tenen una cosa en comú, i és la importància de les emocions. Quan es tracta amb persones, les emocions són de vital importància. En Turisme, no vaig tenir cap assignatura relacionada amb les emocions, i m’agrada que en aquests estudis tinguem una.

En relació a la creació i utilització d’un bloc, he d’admetre que dóna moltes noves possibilitats, però a la vegada em suposa una responsabilitat molt gran, perquè tot allò que es publica és de domini públic, i tothom ho pot llegir.De totes maneres, estic animada i espero aprendre molt tant d’aquesta assignatura com de la utilització del bloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada